Share

8 aprilie 2021

FinZoom – Proiecte de educație financiară pentru cei mari și pentru cei mici


“Este educația cea mai puternică armă pe care o putem folosi pentru a schimba lumea?”

“Este educația cea mai puternică armă pe care o putem folosi pentru a schimba lumea?”

Noi, cei de la www.FinZoom.ro am găsit deja răspunsul la această întrebare și de aceea dorim să facem ca lucrurile să se întâmple cât mai repede și cât mai bine.

Prin informare, sfaturi oferite consumatorilor pe site sau pagina de Facebook Finzoom, telefonic sau prin interviuri date la diverse televiziuni contribuim zilnic la creșterea nivelului de educație financiară, aceasta fiind una dintre prioritățile noastre.

Pentru noi, Finzoom.ro, consumatorii sunt piesele cele mai importante din acest puzzle al educației financiare.

Considerăm că doar niște consumatori educați din punct de vedere financiar pot să facă alegeri inspirate și în cunoștință de cauză atunci când au de luat decizii financiare importante.
Prin diversitatea informațiilor de care dispunem, prin discuțiile cu alte entități, dar și cu ajutorul documentării proprii, am creat un conținut clar și ușor accesibil tuturor. De fapt, educația de care vorbim se realizează prin intermediul ghidurilor (https://www.finzoom.ro/articole/ghiduri/), articolelor și sfaturilor prezente pe site (https://www.finzoom.ro/articole/sfaturi/).

Și, pentru că educația financiară nu este doar pentru cei mari, am decis să promovăm educația financiară și în rândul celor mici cu ajutorul mult îndrăgitei noastre mascote, Părăluță, dar și cu ajutorul articolelor destinate secțiunii propriu-zise de educație finanicară (https://www.finzoom.ro/articole/educație-financiara/) care include evenimentele desfășurate în scoli, grădinițe, lansări de cărți pe teme de educație financiară.

Separat sau împreună, prin eforturile noastre și ale altor entități care se ocupă de educația financiară putem schimba lucruri și ne dorim ca această schimbare să fie vizibilă într-un timp cât mai scurt și să aibă un impact cât mai mare.

Pentru ca informația să ajungă la copii este important că adulții să fie cei care găsesc, filtrează calitatea sursei informațiilor și o transmit mai departe. Cu pași mici sau mari, noi facem ca lucrurile să se întâmple.

Prin intermediul portalului european Consumer Classroom (http://www.finzoom.ro/consumer-classroom/) am adus România mai aproape de practicile desfășurate în alte țări.
Portalul reunea profesori din mai multe țări și credem că acesta reprezenta locul potrivit pentru un schimb de experiență cu alte școli din lume, cu profesori implicați în diverse activități și, de ce nu, cu idei noi care au putut fi implementate și în țara noastră.

Din păcate, la ora actuală, acest portal nu mai este funcțional, însă pe site-ul Finzoom se puteți vedea toate materialele educaționale publicate de-a lungul timpului pe acea platformă.

Prin parteneriatul pe care îl avem cu Asociația pentru Promovarea Performanței în Educație (APPE), secțiunea de educație financiară are un nou “membru” – o pagină dedicată Revistei de Educație Financiară pe Înțelesul Tuturor (https://www.finzoom.ro/revista-educația-financiara/).
Revista are o apariție trimestrială și reprezintă un sprijin pentru toți cei care sunt interesați să descopere tainele educației financiare.

În secțiunea Educație financiară (https://www.finzoom.ro/articole/educatie-financiara/) ne-am propus și am reușit să promovăm evenimente importante, recenzii și apariții editoriale, menite să îmbunătățească gradul de cunoaștere în domeniul educației financiare la nivelul populației, inclusiv în rândul elevilor din învățământul primar și preșcolar.

Dacă vă întrebați cum reușim să aducem educația financiară mai aproape de cei dornici de cunoaștere, vă spunem că nu există ingrediente magice, ci doar dorință de implicare în diverse parteneriate educaționale, perseverență și multă documentare.

www.FinZoom.ro este și va fi un prieten de nădejde al educației financiare pentru copii și adulți!

Categorii:

Grup țintă: Adulți / utilizatori de servicii financiare, Cadre didactice, Elevi, Studenți, Tineri (între 18-25 ani)
Acoperire sector: Asigurări, Banking, Finanțe personale / Bugetul familiei, Investiții, Pensii private, Piața de capital
Acoperire teritorială: Așezări mici, Capitala, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Iași, La nivel național, Orașele mari (peste 200.000 locuitori), Timișoara, Altele
Instrumentul sau activitatea prin care se implementează inițiativa: Online, Pregătirea și mentenanța unui site web
Instituția sau organizația: Altele