Share

1 martie 2019

Sampling targetat


Autoritatea de Supraveghere Financiară a participat activ la principalele târguri conexe pieței financiare non bancare (Târgul de turism, Salonul auto internațional etc.), organizate în București, prin distribuirea de materiale de informare cu privire la produse aferente piețelor supravegheate.

De asemenea, ASF a fost prezentă și în Aeroportul Internațional Henri Coandă unde a desfășurat o amplă acțiune de distribuție de materiale informative privind categoriile de asigurări ce pot fi încheiate cu ocazia unei călătorii (ex: asigurare de călătorie, asigurare de bagaje, asigurare tip storno etc.)
Având în vedere specificul broșurilor distribuite (Ghid RCA, Ghid Casco, Ghidul asigurărilor de călătorie etc.), interesul publicului față de informațiile prezentate a fost unul ridicat.

Acțiuni de informare și conștientizare stradale
ASF organizează anual campanii de conștientizare stradale. Dintre cele mai importante amintim Cortul ASF și Autobuzul Consumatorului. Sunt alese zone centrale cu trafic pietonal intens din marile orașe. Trecătorii primesc atât materiale de informare referitoare la servicii financiar non bancare cât și sfaturi bazate pe profilul fiecăruia.

Categorii:

Grup țintă: Adulți / utilizatori de servicii financiare, Cadre didactice, Elevi, Pensionari, Studenți, Tineri (între 18-25 ani)
Acoperire sector: Asigurări, Pensii private, Piața de capital
Acoperire teritorială: Capitala, Cluj-Napoca, Iași, Orașele mari (peste 200.000 locuitori)
Instrumentul sau activitatea prin care se implementează inițiativa: Elaborarea unei broșuri
Instituția sau organizația: Autoritatea de Supraveghere Financiară