Share

19 martie 2021

Campania #ATENTînTRAFIC: CEI 40.000


Campania #ATENTînTRAFIC: CEI 40.000 ridică o problemă importantă cu care ne confruntăm la nivelul societății românești. În perioada 2001-2017, aproximativ 40.000 de oameni și-au pierdut viața în România în accidente rutiere. Mesajul UNSAR și al partenerilor care s-au alăturat acestei campanii este că avem nevoie să conștientizăm că fiecare dintre noi poate fi o victimă a unui accident rutier.

Campania #ATENTînTRAFIC: CEI 40.000 a ridicat o problemă importantă cu care ne confruntăm la nivelul societății românești. În perioada 2001-2017, aproximativ 40.000 de oameni și-au pierdut viața în România în accidente rutiere. Mesajul UNSAR și al partenerilor care s-au alăturat acestei campanii este că avem nevoie să conștientizăm că fiecare dintre noi poate fi o victimă a unui accident rutier. Numărul mare de accidente de circulație și miile de victime înregistrate în ultimii ani plasează România în mod constant la coada clasamentului privind siguranța rutieră în UE. Una dintre cele mai frecvente cauze ale producerii accidentelor rutiere la nivel național este comportamentul șoferilor, generat de educația rutieră precară, de ideea că „nu mi se poate întâmpla mie” și de lipsa de precauție în trafic. Obiectivul acestei platforme comune este de a aduce în atenția publicului importanța respectării legislaţiei rutiere și importanța precauției.

În acest sens au fost realizate o serie de articole cu povestea unor accidente, un video manifest în parteneriat cu jurnalistul Lucian Mîndruță, dar și o ramă de Facebook profile pentru susținerea campaniei. Mesajele campaniei, derulate în perioada noiembrie – decembrie 2019, au fost transmise prin intermediul mai multor canale media – presă scrisă, radio, online. În plus, ca parte a campaniei, UNSAR a oferit gratuit unui număr de 50 de studenți din regiunea București-Ilfov cursuri de conducere defensivă, la Academia Titi Aur, în luna noiembrie 2019. Rezultatele campaniei pot fi accesate pe acest link – https://asiguropedia.ro/campania-cei-40000/, iar acesta a fost landing page-ul campaniei – https://asiguropedia.ro/cei-40000/.

Categorii:

Grup țintă: Adulți / utilizatori de servicii financiare, Studenți, Tineri (între 18-25 ani), Altele
Acoperire sector: Asigurări
Acoperire teritorială: La nivel național
Instrumentul sau activitatea prin care se implementează inițiativa: Online, Pregătirea și mentenanța unui site web, Altele
Instituția sau organizația: Altele