Share

19 martie 2021

Millennials sunt #gatapentruVIATA


De ce nu-și fac tinerii români asigurări de viață? Există numeroase răspunsuri posibile: nu există o cultură în acest sens, veniturile sunt mici, produsele de asigurare sunt prea complicate, investiția e una pe un termen prea lung. Pentru a depăși o parte din aceste bariere, UNSAR a creat în 2019 #gatapentruVIATA, prima campanie de informare care are drept scop educația financiară și conștientizarea beneficiilor asigurărilor de viață.

De ce nu-și fac tinerii români asigurări de viață? Există numeroase răspunsuri posibile: nu există o cultură în acest sens, veniturile sunt mici, produsele de asigurare sunt prea complicate, investiția e una pe un termen prea lung.

Pentru a depăși o parte dintre aceste bariere, UNSAR a creat în 2019 #gatapentruVIATA, prima campanie de informare care are drept scop educația financiară și conștientizarea beneficiilor asigurărilor de viață.

Campania s-a adresat tinerilor între 18 si 35 de ani și a fost derulată exclusiv în mediul digital. De-a lungul a șase săptămâni, mesajele #gatapentruVIATA au avut aproape 2 milioane de vizualizări, ajungând astfel la un target comparabil cu 20% din totalul utilizatorilor de Facebook din Romania de la vremea respectivă și generând comentarii pozitive. Pentru a ilustra diversele situații în care asigurarea de viață este utilă, am creat o serie de materiale amuzante și relevante pentru tineri, iar o parte dintre videouri pot fi văzute pe pagina de Facebook Asiguropedia – https://www.facebook.com/Asiguropedia. Această campanie a fost declarată de Insurance Europe – Federația Europeană a Asociațiilor Asiguratorilor – un exemplu de bună practică la nivel european. Pagina web dedicată campaniei poate fi accesată aici: https://asiguropedia.ro/viata, iar rezultatele campaniei pot fi vizualizate aici – https://asiguropedia.ro/millenials-sunt-gatapentruviata/.

Categorii:

Grup țintă: Studenți, Tineri (între 18-25 ani)
Acoperire sector: Asigurări
Acoperire teritorială: La nivel național
Instrumentul sau activitatea prin care se implementează inițiativa: Online, Pregătirea și mentenanța unui site web, Altele
Instituția sau organizația: Altele