Share

19 martie 2021

#OAMENIIdinAsigurari pentru Romania


După succesul campaniei #OAMENIIdinAsigurari, desfășurată în 2019, în 2020 a urmat o a doua ediție, însă de această dată adaptată la contextul pandemiei. #OAMENIIdinAsigurari pentru Romania s-a axat pe comunicarea măsurilor luate de industria de asigurări pentru a veni în sprijinul populației, odată cu răspândirea pandemiei.

După succesul campaniei #OAMENIIdinAsigurari, desfășurată în 2019, în 2020 a urmat o a doua ediție, însă de această dată adaptată la contextul pandemiei. #OAMENIIdinAsigurari pentru Romania s-a axat pe comunicarea măsurilor luate de industria de asigurări pentru a veni în sprijinul populației, odată cu răspândirea pandemiei. Contextul generat de pandemia COVID-19 a condus la o serie de întreruperi ale afacerilor în multiple sectoare de activitate, ceea ce a afectat negativ întreaga economie românească. În tot acest timp, deși la rândul ei suporta efectele acestei situații, industria de asigurări a funcționat fără întrerupere și a răspuns nevoilor oamenilor și companiilor din țară. A fost lansată o pagină de internet unde au putut fi urmărite toate măsurile luate de asiguratori: https://unsar.ro/campanii/industria-de-asigurari-sprijina-lupta-impotriva-noului-coronavirus-fiecare-pas-conteaza.html?sf_action=get_data&sf_data=results&sf_paged=2. Măsurile luate au vizat în primul rând susținerea clienților în această perioadă dificilă, dar și menținerea unui contact permanent cu aceștia, în condițiile în care o mare parte dintre companiile de asigurare au implementat lucrul de acasă. În același timp a fost accelerată digitalizarea, iar multe dintre procese s-au mutat online. Astfel, consumatorii au putut desfășura multe operațiuni simplu, de la distanță – achiziție asigurări, reînnoire contracte, notificare a unei daune și nu numai. De asemenea, industria de asigurări a contribuit cu numeroase donații de echipamente medicale și de protecție pentru cei din prima linie în lupta cu Coronavirusul – medicii. În total au fost făcute donații în valoare de sute de mii de euro. Prioritare au fost în continuare sănătatea și siguranța tuturor, însă în același timp era important ca economia să repornească și afacerile să se redeschidă. În această direcție, UNSAR a susținut Campania Ziarului Financiar #trebuiesarepornimbusinessul. Mesajul UNSAR a avut într-o lună peste 400.000 de vizualizări doar în rândul cititorilor site-ului ZF. În plus a fost lansată o pagină specială cu Întrebări și Răspunsuri pentru publicul larg, privind industria de asigurări în contextul restricțiilor cauzate de pandemia de Covid19: https://unsar.ro/evenimente/asigurarile-in-contextul-covid-19-intrebari-si-raspunsuri.html. S-a comunicat mai ales în mediul online, dar și în media, iar mesajele UNSAR privind răspunsul industriei de asigurări la pandemia de Coronavirus au ajuns la publicul larg. În cadrul acestei inițiative a fost lansat și un video manifest: https://unsar.ro/campanii/oameniidinasigurari-sprijina-repornirea-economiei.html.

Categorii:

Grup țintă: Adulți / utilizatori de servicii financiare, Operatori economici, Pensionari, Studenți, Tineri (între 18-25 ani), Altele
Acoperire sector: Asigurări
Acoperire teritorială: La nivel național
Instrumentul sau activitatea prin care se implementează inițiativa: Online, Elaborarea unei broșuri, Altele
Instituția sau organizația: Altele