Share

19 martie 2021

#ODA / OAMENII din Asigurari


În perioada mai-iunie 2019, UNSAR a desfășurat campania #OAMENIIdinAsigurari, care s-a concentrat asupra valorii adăugate pe care oamenii din domeniul asigurărilor o aduc zi de zi în viețile românilor și la nivelul întregii societăți. Implementată preponderent în mediul online – social media sau site-uri de știri, dar și la radio & TV, a fost primul demers de acest fel al industriei locale de asigurări.

În perioada mai-iunie 2019, UNSAR a desfășurat campania #OAMENIIdinAsigurari, care s-a concentrat asupra valorii adăugate pe care oamenii din domeniul asigurărilor o aduc zi de zi în viețile românilor și la nivelul întregii societăți. Implementată preponderent în mediul online – social media și site-uri de știri, dar și la radio & TV, a fost primul demers de acest fel al industriei locale de asigurări.

Scopul campaniei a fost acela de a umaniza întreaga industrie de asigurări prin schimbarea poveștii și deschiderea unei discuții pozitive. Am măsurat impactul pe care îl are activitatea companiilor de asigurări asupra vieților de zi cu zi ale oamenilor. Pentru a comunica eficient contribuția pozitivă majoră a acestor profesioniști pentru comunitățile din toată țara, am folosit o abordare integrată care include o campanie digitală și tactici offline. Concret, pentru a le vorbi românilor despre #OAMENIIdinAsigurari, am creat 10 portrete diferite ale „celor care fac bine”, bazându-ne pe datele și informațiile publice, precum cele publicate de Autoritatea de Supraveghere Fiinanciară. Am arătat că, deși nu sunt doctori, pompieri, asistenți sociali sau arhitecți, oamenii din asigurări au grijă de viețile și bunurile românilor în fiecare zi, în ciuda opiniilor generale. Nu e de mirare, astfel, că în 2018 oamenii din asigurări au plătit zilnic peste 3 milioane de euro, sub formă de daune, pentru români și afacerile din România, iar această sumă a crescut în anii următori. Mulți români au, deseori, o atitudine de tipul „Știu eu mai bine” și sunt mulți oamenii de toate vârstele care cred le știu pe toate. Am vrut să ne adresăm acestei audiențe, dar și publicului care nu se consideră atât de informat, pentru a le capta atenția și pentru a le arăta că industria de asigurări este un partener real pentru milioane de români și sute de mii de companii, mici sau mari, din toată România.

Am lansat oficial campania la Cocktailul Aniversar UNSAR 25 de ani, organizat la finalul șirului de evenimente din cadrul conferinței anuale a industriei europene de asigurări, care a avut loc la București în mai 2019, în prezența a peste 400 de invitați, eveniment ocazionat de deținerea Președinției Consiliului Uniunii Europene. În plus, ne-am asigurat că mesajele noastre sunt duse mai departe de liderii de opinie, oamenii care lucrează în media și știu cu adevărat ce face industria de asigurări. Pe durata Școlii pentru Jurnaliști, organizată de UNSAR în iunie 2019, am vorbit despre cei care fac bine, despre munca lor și despre contribuția industriei de asigurări pentru bunăstarea comunităților din România. Mesajele campaniei au fost vizualizate de peste 3,6 milioane de ori în mediul online din România, pe canalele pe care s-a desfășurat – social media (Facebook & Instagram), Google și site-uri ale publicațiilor de știri. O apariție specială a fost cea din emisiunea prezentată de Andi Moisescu, Apropo TV, ceea ce arată încă o dată impactul campaniei în rândul publicului. Nu în ultimul rând, Insurance Europe, asociația europeană a societăților de asigurare și reasigurare, a împărtășit campania UNSAR cu toți membrii săi din Europa, fiind oferită drept un exemplu de bune practici la nivelul industriei de asigurări din Uniunea Europeană.

Categorii:

Grup țintă: Adulți / utilizatori de servicii financiare, Pensionari, Studenți, Tineri (între 18-25 ani), Altele
Acoperire sector: Asigurări
Acoperire teritorială: La nivel național
Instrumentul sau activitatea prin care se implementează inițiativa: Online, Altele
Instituția sau organizația: Altele